wtorek, 22 grudnia 2015

Poznajmy się

Hejka!
Właśnie trafiliście na początkującą blogerkę, która dopiero co zaczyna pracę z blogiem a juz jest podekscytowana af. Mam na imię Kinga, niedługo stuknie mi szesnastka i mówiąc szczerze dopiero od niedawna zaczęłam dostrzegać pozytywne aspekty mojego życia. Można powiedzieć, że dzięki własnemu samozaparciu wyciągnęłam siebie z depresji i rozpoczęłam coś na kształt nowego rozdziału. Jako, że jestem ambitną osóbką i pragnę cały czas się rozwijać, a niestety mam niesamowicie słomiany zapał, uroczyście ogłaszam, że moją 'pracą' na blogu będę motywować siebie i Was, szukać nowych rozwiązań i dzielić się z Wami moimi przemyśleniami, poradami i wszystkim co przyjdzie mi do głowy :)
to ja ---> :)


Adios kochani
Meduzkaa

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie piszesz :)

    Obs za obs?
    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. KOOOOCHAM INSPIRUJACE BLOGI. Trzymam kciuki!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń